Skärp er Uniflex!

Jag har inga bra erfarenheter från Uniflex.

I sin reklam som går på radio just nu så säger dom att dom fixar ett bättre jobb till en.
Dom behöver inte fixa ett bättre jobb åt mig, bara dom fixar ett jobb.

Dom lovade mig att dom skulle fixa ett jobb till mig. Som ung och ny i arbetslivet så tror man på dom orden.
Jag har inte fått ett enda erbjudande. Trots att dom tyckte mitt CV var så bra osv.

I fredags ringde dom och hade ett jobb, som inhoppare för en person som var sjuk. Dom ringde klockan nio på morgonen och blev sura när jag sa att jag hade fått ett annat jobb just den dagen.
Som att dom förväntade sig att jag skulle tacka nej till det andra jobbet för att ta deras jobb.
Deras jobb som inte ledde till något, det var bara som vikarie för den som var sjuk.

Tills dom ger mig ett jobb så är jag bara riktigt besviken på dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0