Var det fel?

Något jag uppskattar är att blogg.se inte godkänner att bloggare skriver vad som helst.
Jättebra tycker jag.
Då finns det i alla fall någon gräns av något slag.
De som inte sköter sig får heller inte vara kvar.

Men nu undrar jag i och för sig en sak.
Är mitt inlägg om Uniflex censurerat?
Eller varför ser det annars ut som det gör?

Det inlägget var väl inte så illa?
Jag tycker inte att jag har skrivit något som kan uppfattas som så illa. Jag sa bara att jag anser att deras reklam utlovar jobb men att så inte är fallet.

Om det nu är censurerat vill jag ändra mig och säga att Uniflex nu är bra igen. Eller bättre i alla fall.
Och sedan vill jag även påpeka Sveriges yttrandefrihet, och samtidigt fråga vem som tog illa upp kring mitt inlägg.

Jag anar rädsla från företaget?....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0