Alla köper det

Okej jag ser att tjejer köper hennes inlägg rakt av.

Finns det inga smala tjejer kvar?
Finns det inga mulliga som kämpar mot målet att vara idealet?
Jo, och antingen tycker dom som mig att hennes inlägg är rent nonsens, eller så slappnar de nu av och slutar försöka gå ner de där onödiga kilona.

Men jag skulle vilja ställa en till fråga till Blondinbella innan jag avslutar det här:
Varför bleker du tänderna? Varför vill du så gärna bli brun, trots ditt dåliga pigment? Varför går du så ofta till frisören?
Varför bryr du dig så otroligt mycket om utseende?
Det finns väl viktigare saker i livet, utbilda sig, lära sig surfa blablabla

Av samma anledning som andra vill vara smala: Man trivs då bäst med sig själv.

Nej men jag har inget emot Blondinbella, men när hon kommer med sådana där korkade inlägg om att smal plötsligt inte ska vara något ideal att sträva efter så undrar jag från vilken planet hon kommer ifrån.
Särskilt när hon lägger fram det som att man får välja mellan att göra roliga saker eller att tänka på sin vikt.
Nonsens. Men det var allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0