Vilken utbildning har Blondinbella????

Mediavärlden är sjuk!
Överskattat.
Till en viss del ja.

Berömmelse efter en blogg. En dagbok på internet, med 14 åringar som inte har vettigare saker för sig som följare.

En bok skriven av en ett år yngre tjej än mig utan någon som helst utbildning.
Vem skulle tro på något sådant???

På vilket sätt sitter hon inne på knepen och svaren hur man blir självsäker?

Det är inte jag som lider av panikångest och akne. Båda de sakerna beror på osäkerhet om ni inte redan visste det!

Jobba på dig själv i stället.
Helt sjukt att folk vill gå och prata med en sådan person. Ger hon några svar? Mår ni bättre?
Jag mår sämre av att en del av svenskabefolkningen är så dum.
Ni kan fråga mig också!
Jag sitter inne på samma svar.

Och dessa tårdrypande ord om att det gör ont i henne när hon ser hur många som fortfarande mår dåligt osv.
Vad fan väntade hon sig? Att hennes bok skulle vara revolutionerande och få hela svenskabefolkningen att ha bra självförtroende?
Det är som att försöka få bort allt hat i världen. Går det? Nej. Det kommer alltid finnas. Eller att få folk att bli smalare för att det är snyggare. Också omöjligt.
På henne låter det som att detta är ett problem som borde vara över nu bara för att hon har släppt en bok.

Skrattretande? Mmm lite.

Lillgammal som fan till sättet, (en som var vuxen i början av tonåren och på så sätt har missat allt det där som hör till, som de vuxna saknar,) men otroligt naiv till sinnet.

Säkert en trevlig tjej för övrigt. Det vet jag ingenting om, men vem fanns där för henne när hon var liten? Har man mobbat betyder det att någonting inte stod helt rätt till. Osäkerhet. Var var din egoboost? Hade din bok kunnat hindra det undrar jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0