svank!

Jag såg henne.
Amanda. Tjejen som bara fotas från ena sidan. Jag kan nämna fler saker om henne men jag ska hålla det kort.

Jag mötte henne ute på krogen i Stockholm.
Hon bad vimmelfotografen ta hundra foton för hon blev aldrig nöjd. Inte konstigt att hon sågs som en av de mest fotade förra året?

Hon var lång. 1.74 har hon själv sagt men hon kändes till och med längre än det.
Hon var klädd i svarta skinnbyxor (plast kanske?) och vände ryggen mot kameran hela tiden.
Eller rumpan kanske man ska säga?

Som hon brukar tänker ni....

Men nu kommer det:  Det är bara en bra vinkel i kameran. Hon förstorar upp allting. Riktigt svank och som sagt bra vinkel. Allt blir större på bild. Det var inte mycket att skryta om i verkligheten.
Kul. Borde fotat. Fått ner tjejen på jorden kanske? Men hon kan ju få låtsas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0