ironi

När jag var liten och hade kalas för mina kompisar så fick jag en Spice Girls tavla.
Året var 1998 tror jag.

Jag blev jätteglad för den och den har prytt min vägg ett antal år.
Men så någon gång när jag blev äldre så bytte jag ut tavlan mot ett fotografi på mig och några kompisar.

Nu hittade jag Spice Girls tavlan igen som jag hade lagt undan någonstans.

Jag mindes hur fin jag alltid tyckte att den var.
Så funderade jag på om jag ska slänga eller spara den.
Och vad upptäcker jag då????

Det är ett vykort!
Ett jvla vykort fastsatt på en pappersbit och instoppad i en glasram.
Vem har gjort det????
Affären eller min kompis.
Billigt. Enkelt.
Gissa om jag blev besviken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0