Rätt fest, med rätt folk

Sommaren är här vilket har fått mig att både vara väldigt upptagen och samtidigt väldigt glad.
Och "sommarlovet " närmar sig och planerna blir fler och fler för varje dag.
Klart att man blir glad då! :)

Även midsommar börjar bli klart. Alla får faktiskt som dom vill. Helt otroligt hur bra vi lyckas kombinera allting.
Klänningen är köpt sedan tre veckor tillbaka. Ifrån USA. Och drickan är faktiskt inköpt.

Jag var noga med att förhöra mig om vilka som ska vara med på middagen vi är bjudna på.
Jag är en sådan som inte kan umgås med vem som helst. Alltså jag är lätt att umgås med, men jag vill inte umgås med folk som inte har samma stil som mig.
Det är sant. Sådan är jag :)
Hade det varit en stil på folk jag inte gillar så tänker jag INTE gå dit.
Och tro mig, man hade fått tag på "rätt" fest ändå.

Jag bedömmer folk efter kläder, intressen, framtidsval, sätt att uttrycka sig och musiksmak.
Jag vet vad dom borde göra och överrensstämmerallt så är det lugnt. Då kan jag gå dit.
Detta blir nog bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0