Ordning och reda på mig

Varför är killar så handlingsförlamade?
Och varför är jag alltid så duktig och kollar upp allting. Och fixar för alla andra?
Jag kommer att bli den perfekta flickvännen. Det har jag iofs hört hundra gånger innan....

När jag säger att jag inte är inne på hemsidan och kan kolla priserna så är det inte så att han loggar in själv och tar reda på allt utan det är enklare att vänta på att jag gör det.

Och jag gjorde det.
Det är det värsta....

Så han kom smidigt undan. Sedan ska vi fixa allting i morgon. Och då ska jag sitta inne på Facebook och vänta på honom.
Haha synd att jag kommer vara borta från hemmet och inte kommer göra det!

Synd att jag vet att jag kommer vara online på facebook i min iPhone.... :/ hm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0