Jag vill alltid vara 20

"Jag vill vara 14 år igen", var mina ord i helgen.

Var är felet? Jag är 20 år och har den perfekta åldern. Jag har aldrig uppfattat livet som så underbart som det är nu. Jag har alltid tyckt att den åldern jag har haft från 16 och uppåt är den bästa men det är först nu som man inser att 20 är den bästa åldern. Då kommer man in överallt. Man kan gå till systemet själv. Festa är riktigt kul.
Och allt är bara bra.

Så varför ville jag vara 14?
Ingen aning. På något sätt tänkte jag väl mig att livet borde vara så här bra när man är 14 och då har man minst 10 år som man kan leva så här underbart. Det jag inte tänker på är att jag inte kommer in på krogen som 14 åring. Och man borde inte heller dricka på det sättet som man gör i dagens läge...

När jag var 14 så uppfattade jag livet som underbart. Festerna var bra men på ett annat sätt.
Men jag hade ingenting att jämföra med.

I dagens ålder så kan jag jämföra med 14 års åldern. Och då inser jag att detta är det bästa!!
Jag vill alltid vara 20!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0