I'm having a good time

Tillbaka och helt utan energi egentligen.
Fyra dagars festande har tagit hårt.
Hur klarar man det i flera veckor under sommaren?

Att jag var nervös innan jag åkte var bara löjligt. Vilket jag insåg dagen då jag skulle åka och hade sovit på saken. Allting skulle gå bra, vilket det också gjorde. Den ena tjejen träffade jag iofs inte så hon kanske fortfarande är sur,  men sådana små problem har jag inte tid för.

Otroligt bra helg har jag i alla fall haft. Fredagen var bäst fast lördagens drickande var lite bättre. Så de två dagarna hade jag velat kombinera.
Allt var som vanligt på vissa fronter, men frågan är om jag inte tappar bandet lite...
Men vem bryr sig egentligen, och dessutom är allting säkert som vanligt nästa gång.
Jag har så mycket kul framför mig och jag bara längtar till allting. Men först måste jag klara slutet av denna kursen också. Måste hålla ut även om man vill ha lov. Detta ska bli bästa sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0