Evacuate the dancefloor

I morgon åker jag till ett av våra hus.
Kompisarna är redan där och väntar.
Detta ska bli en helg full med fester och underbara människor.
Även några tjejer vi lärde känna förra året är där tydligen. Trevligt tycker jag. Men sen inser man att det kan bli katastrof.
Den ena eller rent av båda tjejerna var sura på mig under en längre tid under sommaren.
Varför? För att killen de båda gillade gillar mig.
Ett återkommande "problem". Händer mig ofta. Ofrivilliga ovänner.
Som om jag kan hjälpa.

Dessutom fick sommaren ett lite konstigt slut. När jag äntligen hade blivit vänner med dom.
Haha enbart mitt fel om man säger så. (A) Men alkoholen gör sitt ibland alltså... Haha.
Hoppas denna helgen blir bra.
Nervöst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0