Alright

När Bella och Tyra Show lancerades så tänkte jag att jag aldrig skulle se det. Jag såg inget intresse vid att se intervjuer med bloggare. Bloggvärlden är enligt mig mesig, idiotisk och allmänt mobbad, och min åsikt varför jag tycker det har jag framfört här ett antal gånger.

Jag har fortfarande inte sett ett enda avsnitt men såg i skvallerbloggar hur alla kommenterade Bella, Tyra och Kissies uppförande.
Alla gick ut med att Kissie gjorde bort sig för alltid som var en bitch, Bella skötte hela situationen väldigt bra som försökte avbryta innan det blev något större bråk, och att Tyra var den som var elak. Folk menade att det var dålig stil att sitta två mot en på det sättet.

Efter ett tag blev jag nyfiken på hur denna konversation lät. Eller så ville jag bara lyssna på något samtidigt som jag packade upp.....?

Jag har också en åsikt nu efter att ha sett avsnittet.
Kissie är så dum att hon tror att det är häftigt att ha den attityden som hon har. Hon tror att det är ett sätt att provocera. Är hon 19 år undrar jag efter att ha sett hur omogen hon är. Och hur osäker är inte tjejen????
Jag tog det inte bara på sättet hon vickar på stolen, utan på hela hennes framtoning. Hennes sätt att himla sig, hennes sätt att besvara frågor osv. Hon kan ge helt idiotiska svar på frågor som får mig att undra hur bakom flötet hon egentligen är? Hur klarar en sådan tjej av skolan? Och hur misslyckad kommer inte hennes student bli?? Kommer hon ens köpa studentmössa, studentklänning, gå på bal, åka flak som alla andra? Och i så fall, hur kul är det att göra det med en klass hon inte går med. Eller blir detta Sveriges mest deprimerande student? Ensam hemma?  Nej nu spårar jag iväg men det är en intressant tanke.

Bella tycker jag ingenting om egentligen. Jag kan tycka att hon gjorde ett bra jobb som programledare iofs, eftersom att hon inte tog ställning. Hon skulle kunna säga så mycket i försvar med tanke på Kissies beteende.

Tyra däremot. Alla klagade på att hon var för elak osv. som gick på.
Jag säger bara så här: Jag hade gjort det samma. Blir man bemött av en människa så som hon blev av Kissie så ska man ifrågasätta och ge svar på tal hela tiden. Noll respekt från Kissie. Tyra gjorde det bra tycker jag! Hon hade nog kunnat gå på ännu mer, men Bella stoppade henne genom att byta fråga eller så nöjde sig bara Tyra med att hånskratta lite. Hur som helst så gillar jag hennes insats.

Men nu måste jag bara ge ett litet svar på tal till Bella som påstod att hon aldrig skulle säga något elakt till någon människa i sin blogg. Jag läste för några dagar sedan en kommentar du hade gett en läsare som hade kommenterat din blogg: bara för att du är 18 år och oskuld!
Haha, moget gjort! Du kanske inte minns den men det var precis så du skrev till den personens kommentar.
Källa: blondinbella.se och finest.se/falsksanning
Haha mycket underhållande kommentar! :)
Fast på ett sätt måste jag hålla med dig, kunde du inte slängt ur dig den till Kissie?
"Bara för att du är 19 år och oskuld" med tanke på att hon påstår att hon dessutom har haft kille i 3 år.
Ja jag tänker vara lika omogen som Bella egentligen. Så det var ingenting....
För det är lite konstigt vid 19 års ålder efter ett 3 år långt förhållande???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0