Anna Bergendahl


Att välja att se ut som tagen från 50-talet är för mig helt ofattbart.
Att sedan ha sådan dålig smak vad det gäller styling är också ofattbart.

I Eurovision song conteste kommer vi bli ifrågasatta. Alla kommer nog undra lite över denna 50-tals tjej.
Men det ska egentligen inte handla om hennes utseende utan jag har även något emot henne röst.
Den är ett skämt. Den är äcklig på något sätt.

Har någon dammsugit torrt i hela munnen på henne, är min fråga.

När hon sedan vinner ser hon ut som att hon ska gråta hysteriskt och explodera eller någonting.
Och sedan tackar hon svenska folket med gråten i halsen "Jag älskar er!".
Hm....

Men snälla Anna, prove me wrong, ta hem vinsten om du kan.

Att vara på detta sättet när man är 19 år är tråkigt.
Jag skulle vilja se henne ute på krogen. Jag skulle vilja se henne släppa loss.
Jag skulle vilja se henne i Båstad eller på seglingarna.
Anna du är välkommen att hänga med och segla, det skulle kunna bli VÄLDIGT intressant


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0