Ska du bo här?

Solen skiner och denna dagen har blivit beskriven som den sista fina dagen på ett tag. I alla fall av mig, med grund i vädret i mobilen och på nyheterna.
Och vad gör jag inne? Jo jag pluggar. Som vanligt lärde man sig inte av sina misstag utan hamnade här dagen innan med bara några timmar kvar innan det är försent att plugga.
Jag vill bara få den avklarad och jag vill få den klarad. Inget mer extra jobb nu!
Jag vill fly till Stockholm igen. Men det är först om några dagar. Och då blir det en låååång vistelse. I alla fall med tanke på väskans storlek.
Efter det har vi midsommar. Den kommer bli kanon! Vi har redan skapat triangeldrama men denna gången är inte jag ofrivilligt indragen. Jag ska hålla mig utanför och bara skratta och ha det bra. Ser ut som att all dricka blir till mig då vissa inte ville dela den en liter stora shotflaskan med mig. Det är luuugnt :)
Men först tenta. Sedan, om mindre än 24 timmar är jag lyckligast någonsin. Då ska det firas!
Och då följer bara roligheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0