ni som känner mig

Jag kanske ska förtydliga det med att jag har ett jobb.
De som känner mig är nog chockade vid det här laget.
Att jag skulle jobba vad det ingen som trodde.
Men ni kan vara lugna. Detta var ett jobb jag blev erbjuden och ingenting jag sökte och med tanke på den höga lönen jag fick för dessa få dagar så tänkte jag att det var dags att prova på.

Men jag vill vara ledig igen. Skönt att det är sista dagen idag och sedan helg. Jag behöver vara ledig och träffa kompisar och festa. Jag ska bränna hela lönen på en helg. I morgon på midsommar.

Ni som känner mig vet att jag menar allvar också.
Fast eftersom att jag är anonym i bloggen så kan det vara svårt att veta vem jag är...? Hm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0