32 000 000 är bröllopet lätt värt!!

Vad är det för sosse-fasoner alla har börjat med???
Vad kommer det sig att hela svenskafolket plötsligt inte är intresserade av Kungafamiljen?
Eller är detta någonting som alltid har varit så, det är bara tydligare nu när det kungliga bröllopet närmar sig?

Jag tycker inte att TV4 gör det hela bättre heller. Dom borde inte få kalla sig den största kanalen inom det kunliga bröllopet för deras röda åsikter lyser igenom.

Alla vet att sossarna har velat avskaffa kungafamiljen i alla tider.
Jag blir arg när jag hör det, och jag blir arg när jag hör att folk håller med om det.
Kan ni sluta vara bittra över att kungahuset kostar en massa pengar! Och kan ni sluta vara så otroligt naiva och tycka att kungafamiljen inte ger Sverige någonting.

De röd-gröna visar sig tyvärr vara alldeles för stora när man märker den näst intill obefintliga skaran av människor som faktiskt tycker att Victorias och Daniels bröllop ska bli kul.
 
Jag tycker att det bröllopet är värt 32 000 000 (Trettiotvå miljoner kronor)

Men även om många är emot kungafamiljen och bröllopet så tro fan att dom kommer vara ute och roa sig i Stockholm under LoveWeek.
 Ja det kan dom tänka sig, för då händer det någonting i deras annars så sossiga liv!

Jag, en otroligt blå person har talat. Den som förespråkar moderaterna var och varannan dag i olika samtal. En som har lite vett 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0