This is my life

Jag vill att det ska vara kväll nu.
Inte för att jag vill gå från jobbet utan för att jag vill att min kompis ska ha gått från jobbet.
Jag måste prata med henne. Och berätta om allt som har hänt.
Vi pratar dagligen men jag har ändå tre nya saker att berätta.
Hon vet säkert om två av dom redan men då vill jag höra vad hon vet.

Jag älskar att prata om mig själv känns det som. Allt som händer mig får mina kompisar garanterat ta del av. Men dom vill ta del av det. Det är spännande saker som jag delar med mig av.

Men nu är jag lite pratsjuk. Mina närmsta är bortresta och hon den andra jobbar ju :/
Men om jag skulle skriva om allting här så skulle det inte fungera.
Ingen skulle förstå vilka alla är eller situationerna, och dessutom blir det som att berätta för sig själv.
Jag måste alltså vänta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0