Loggade ut för sista gången därifrån

Så slog klockan fyra slag och jag visste att det var för gott.
Jag var fri!
Jag stängde av datorn och tv:n och gick hem därifrån för sista gången. Kändes lite tråkigt.
Samtidigt som jag har väntat på det här så länge!
I morgon blir det ut i solen. Jag vet inte om det har varit värt att missa det käraste jag har, sommaren. Den som jag älskar så. Det har varit plågsamt att inte åka i bikini och klänning ner till havet.
Det spelar ingen roll att alla säger att det är långt kvar av sommaren. Det är det inte.
Det kommer gå så fort!
Men oj vad mycket roliga planer jag har framför mig.
Det blev räkor till middag och jag känner nu att denna dagen ska ses som över.
Fast klockan tio är ju lite tidigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0