Lite bättre service tack

Jobbar man med ett serviceyrke ska man kunna hjälpa folk.
Man ska ha en bra inställning och ett gott bemötande.

Alldeles för få har ett gott bemötande. Tyvärr är det så.
Jag blir alltid lika arg varje gång och vill säga åt dom att skaffa ett annat yrke.

De i skoaffären ville inte hjälpa mig trots att det var deras fel att skorna var sönder.
De på den kända hamburgerrestaurangen gav mig inte ketchup och servetter som jag förväntsw få när jag tar med mig maten.
De som svarar när man ska felanmäla olika saker med det här företaget jag jobbar på är helt ovilliga att hjälpa en. Som om de inte bryr sig.

Ni själva vill inte bli bemötta dåligt när ni behöver någonting.
Ni har valt dessa yrken och då ska ni även göra dom bra.

Lite bättre service tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0