FF

Det är underbart att bo ensam ibland.
Om det så bara är för några dagar.
Man kan göra som man vill. Och gå och lägga sig när man vill. Kolla på Jersey Shore och annan skit ett tag med öppen dörr till och med. Oj living on the edge :P

Det tråkiga är att middagen gör man själv.

Dagen tillbringades på Avenyn med en storglass och man fick än en gång berätta om hur sommaren har varit hittills. Denna gången till en som lyssnade utan att själv ha något att tillägga.

Imorgon blir det middag på kvällen med en riktigt trevlig tjej. Vi hade tänkt sitta här hemma hos mig, ute, och druckit vin och snackat en massa. Men jag flyttade det till Avenyns lite mer folktäta gator.
Eller linné kanske?
Vi får se.
Nu har jag tränat lite och ska sova. Hur tänkte jag när jag tränade nu? Man blev ju bara onödigt varm i detta annars så varma väder.
Men somliga killar har fått en att fortsätta med träningen efter att man fick beröm för sin fina figur :) Sånt tar jag vara på då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0