Vilket par

Jag var på stan med en kompis en dag. Vi gick längs Avenyn ner mot Kungsportsplatsen och plötsligt ser man hur alla vänder sig om efter ett par som kommer gåendes.

Jag såg genast vilka de var.

Tjejerna runt omkring oss tjöt och de blev både imponerade av tjejen och killen. Han anses som en av Sveriges snyggaste killar och hon är tjejen som är lång och ser ut som en del tjejer önskar att de såg ut.
Det blev alltså väldig uppståndelse.

Jag och min kompis blev inte alls speciellt imponerade. Visst, det var lite kul att se dom men mer än människor är dom inte.
Det jag reagerade på var att hon gick en meter före honom. Som om han bara var något följe. En assistent eller något?
Med tanke på att dom är ett par hade jag väntat mig att dom höll varandra i handen. Hon gör som sagt många tjejer svartsjuka.
Men man går väl aldrig framför på det sättet?

Nej, jag är lite besviken på hur Måns Zelmerlöw och Marie Serneholt var som par.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0