Om utgången

Att lämna en kompis för att vara med en kille är fel. (?)
Men att lämna kompisen och krogen för att hon stack med en kille är ännu mer fel.

Gårdagen var i alla fall bra. Vet inte hur många glas vi drack men för mycket blev det ett tag där i alla fall.
Men jag mådde bra som vanligt. Vi avslutade kvällen vid halv fyra med tre stora glas vatten från baren.
Träffade en hel del kul folk också. Det roligaste är ändå när man sms:ar folk. Varför gör man det egentligen? Sms:en blir fel och lite för ärliga många gånger. Haha

Idag är det lördag och jag ska inte ut kan jag lova. Det är kallt och en dags festande räcker.
Jag satsar på Robinson eller något annat trevligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0