Jag är inte lika korkad dom Paradise Hotel deltagarna

Lite blandade saker som jag tänkte på precis:

Ska man gå ut ikväll eller inte? De andra verkar räkna med en och man vill ju inte vara den som backar ur.

Och så blir jag rädd när någon säger: "Du ser ut som Greta!"
Och alla förutom jag verkar veta vem denne Greta är.
Då menar dom tydligen Greta från Paradise Hotel.

Ska de deltagarna från den korkade dokusåpan bli någon sorts c-kändisar nu plötsligt?

Det är helt sjukt. Folk som inte är kända för något vettigt.
Och kom nu inte och påstå att jag är avundsjuk för jag kan också anmäla mig till den dokusåpan om jag skulle vilja. Det är inte svårt, så detta handlar inte om avundsjuka. Det handlar om att jag inte är lika billig? lätt? eller ska man kalla det korkad? som dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0