Boten Anna

När man inte vill städa gör man allt annat för att slippa.
Först satt jag och fixade med min iphone i evigheter och nu sitter jag framför Youtube.

Jag råkade komma in på Basshunters låt Boten Anna och läste kommentarerna som skrevs för två år sedan.
(Så kul har jag att jag kollar upp gamla kommentarer? hahaha)

Men kommentarerna var otroligt underhållande:
Allt ifrån folk som frågar vilket språk han sjunger på,
till folk som tror att det är tyska,
till tjejer som säger att han är skitsnygg,
till killar som tycker att han är ful,
till ett pucko som undrade varför han hade på sig lösnaglar i videon,
till en som förklarade att det var Annas lösnaglar,
till en som översatte texten till engelska,
till en som ifrågasatte hur personen kunde veta att det betydde det,
till folk som hatar låten,
till folk som verkligen älskar låten.


Kommentarerna är blandade.
Videon har setts flera miljoner gånger och finns i flera exemplar där varje video har setts flera gånger.
Och kommentarerna är många. Att en svensk låt ses av folk ifrån hela världens länder är ganska coolt.

Men även om låten är några år gammal (den släpptes 2006) så har alla något minne till den.
Det går inte att komma ifrån.
Men nu ska jag kolla vidare, Roxette är också en grupp som har gjort låtar som ses av flera av världens länder. Undrar hur de kommentarerna låter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0