Snart kan jag fira

Vilken dag. Först flera timmars intensivt plugg.

Och efter det gör jag ett försök till att boka biljett till huvudstaden.
Mycket krångel och en del utskällningar från bådas sidor så har jag faktiskt fixat det.
Fast biljetten anländer tydligen 24 timmar före. Så jag litar på att det går bra...

Nästa vecka blir fullspäckad. Och det är bara roliga saker! Inget plugg egentligen. (Okej det finns alltid någonting att plugga när det gäller universitet, men ingen tenta i alla fall.)
Kompisar och dejter är planerat.

På lördag blir det firande. Vi ses på stureplan. Vi har största drinkbordet. Vi firar att min tenta är över, men även att min kompis fyller år ;)
Men först måste man ta sig igenom böckerna och tentan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0