Mycket denna torsdag

Nej vad trött jag blir på CSN som krånglar!
Jag är inte jättesugen på att ringa upp dom och sitta i kö för att slutligen få prata med någon som kommer säga att mitt problem inte går att lösa.

Det kan bli så.

Jag har ännu inte bestämt mig för ifall mitt ena prov ska komma före min resa. Resan har varit bestämt i evigheter så den känns väldigt viktig. Plus att jag kommer svika en nära kompis om jag inte kommer. Men prov är viktiga. Ett IG är inte tänkbart egentligen.
Vad är det som har satt mig i denna sits? Ett U........

Idag satte jag även ner foten. Man tar inte hur mycket som helst. Så jag valde att inte hälsa eller fika med denna personen som nu har gjort sitt. Eller hon har inte gjort sitt föralltid. Utan hon har bara gjort sitt dåliga för sista gången. Jag är trött på denna ignorans vissa kör med.

Förövrigt är jag glad. Äta lunch med tjejerna i morgon. Jag röstar på en semla efter det.
Men jag ska försöka plugga lite också. Jag var stolt över min timma som jag pluggade igår. De i min klass hade pluggat över två timmar. Oj. Fan.
Men min inlärningsförmåga är bra. Det visade den sist. Nej men skämtåsido så brukar jag vara snabblärd, så även denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0