Vi tävlar

Utgång igår. Nej jag tröttnar inte på att festa.
Började med drinkar och en liter vin per person hemma hos en kompis. Otroligt fin lägenhet hade hon.

Sedan drog vi oss mot Avenyn och valde ett av mina favoritställen. NIVÅ.
Några förknippar det fortfarande med dödsskjutningen där för ett tag sedan men jag kände att man får släppa det där nu. Det kunde ha hänt var som helst.

Däremot satsar NIVÅ på säkerheten och har installerat en metalldetektor som man måste gå igenom.
En sådan som finns på flygplatser.

Riktigt trevlig kväll med dansande på kuber, i fönster och på det konstgjorda gräset.

En kille jag känner var även otrogen. Det hör inte till ovanligheten denna sommaren att killar är otrogna...
Han och jag har tidigare tävlat om vem som fixar flest Stockholmare. Haha. Seriös tävling. Undrar vem som leder?
Och var tjejen igår Stockholmare?
Och kan jag räkna min senaste som Stockholmare eller Göteborgare? Jag kom aldrig fram till var han var ifrån...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0