stockholm snart

Det regnar.
Jag är fortfarande kvar hemma fast jag skulle åkt iväg för flera dagar sedan, men i morgon åker jag.
Jag har en del som jag borde göra i stället för att sitta här.

Köpte idag X2000 biljetterna till huvudstan. Och jag längtar samtidigt som det känns som att jag borde ge upp vissa och satsa här hemma istället. Nu ska jag ju inte dit för att träffa honom, vi kanske inte ens ses, utan jag ska ju dit och festa. Flera dagar. Stureplan är underbart!

Det är Stockholm som uppehåller mina tankar. Det är dit jag längtar. Men tre mål ska uppnås innan.

Dags att ta tag i målen, och sen blir det som det blir i Stockholm. Jag ska bara ha det väldigt kul, spontant och bra där uppe!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0