Nej du Blondinbella

"Hellre lite valkar än ett rent helvete"

Hahahaha.

Så pratar en som har gett upp.

Som måste acceptera att hon aldrig kommer bli smal.

Jag skulle aldrig acceptera det. Nu är jag född smal, och många skulle säkert byta med mig, så egentligen är jag inte rätt att uttala mig då jag inte behöver träna.

Men snälla, det är inte så att någon på fullaste allvar tycker att det är snyggare att ha valkar och sådant än att vara fint smal.
Nej Blondinbella.         Mig lurar du inte.            Jag kommer fortsätta se ner på de som accepterar och inte försöker.
Alla vill vara smal, jag går inte på att du inte vill vara det. Du har gett upp helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0