Skiten!

Det känns inte bra att bloggar är ett yrke.
Som jag har sagt tidigare så tillför bloggar ingenting till samhället så därför ska man inte få betlat för det.
Det är bara en massa åsikter som man egentligen borde skita i så länge man har sina egna.


Men det blir bara vanligare och vanligare att blogga.
Men bloggar börjar missbrukas.

Detta är ett ställe att slänga skit på varandra, mobba, ljuga och vika ut sig.
Allt skitsnack mot folk blir allt vanligare om man ser till bloggar. Det är ett lättare sätt att skriva av alla åsikter man har om en person. Photoshopa till en bild också så har du verkligen fått alla att tycka att detta är en avskyvärd människa. Det finns ingen möjlighet till försvar heller.
Det är alltså en feg bloggare som sitter bakom skärmen och skriver alla möjliga elaka saker och personen som blir uthängd får ingen möjlighet att konfrontera bloggaren.

Om denne inte skriver ett eget inlägg i sin blogg.
Och då är nätmobbningen igång. Men jag låter dom hålla på.
Så länge det inte drabbar bra tjejer, som tar jätteilla vid sig av dessa inlägg.

Alla dessa bilder som läggs ut då. Där varje tjej plötsligt står i underkläder.
Är det någon som tänker på vem som kan spara bilderna? Dom borde tänka lite längre än näsan räcker och tänka på alla konsekvenser detta kan innebära i framtiden.

Men dessa bloggare som ligger i toppen, de är inte vilka personer som helst.
Det är personer som har otroligt bekräftelsebehov. Med trassliga bakgrunder. Som seriöst lider av mytomani. Och som inte kan hålla isär verkligheten och bloggen.


Detta inlägget kan hålla på i evigheter så jag borde avsluta nu och komma med del 2 någon gång.
Jag vill att folk öppnar ögonen och inser vad det här är. För det börjar bli SJUKT!

Jag vill inte tillhöra bloggvärlden så som många andra vill.
Därför behåller jag min identitet hemlig. För detta är ett ställe att skriva roliga inlägg eller krönikor och inget ställe för skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0