Sådana man inte vill umgås med


Jag är en snäll människa. Jag ger alla en chans (nästan alla) och jag försöker inte trycka ner folk.
Okej jag ger inte riktigt alla en chans, för vissa ser jag redan från början att de inte är min typ av människa.

Men till saken.
I morgon ska jag och tjejerna plugga och då bjuder en av dom med några jätte töntiga killar i klassen.
Dom känner inga och hon tänkte väl vara snäll.
Visst dom är snälla, men herregud, dom är inte min typ av människor!!
Varför ska jag ge dom en ytterligare chans att lära känna mig mer när jag inte vill känna dom?

Man ska inte hålla på och ta med folk man inte vill umgås på en massa saker. Bara för att det är synd om dom.
För jag får inte ut någonting av det. Jag vill inte känna dom och jag har andra kompisar.
Jag blir så trött. Jag kanske inte går dit i morgon :S

Jag tjänar inte på att vara snäll mot sådana och umgås med dom.
Jag förlorar bara på det. Jag förlorar tid och energi plus att jag förlorar andras syn på mig, även kallad status

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0