Rika ska bli rikare!

Jag har så många åsikter idag. Men jag borde inte yttra dom med risk för många arga åhörare/läsare.
Borde inte, men gör det till viss del ändå

Jag är så trött på de som blandar in sin skeva politik i sina argument. Kan bero på att det inte är moderater som gör det utan gärna kommunisterna, sossarna eller centerpartisterna.
Vissa hävdar att de olika politiska partierna är ganska lika. Men det är inte de lika åsikterna som används som argument i diskussioner utan de där riktigt extrema.
Hade jag slängt ur mig: "Ja men självklart ska rika bli rikare" så kommer alla bli jättearga på mig.
Men jag blir arg när jag får höra idiotiska argument från de andra.

Lunch på en uteservering i morgon i solen :) Skönt. Jag älskar min klass.
Men kom ihåg att det var jag som varnade för odiskade muggar på Condeco. Jag är ändå en som äter ute fem gånger i veckan så jag har ganska bra koll på Condeco och har ett antal gånger skrivit inlägg om dom här i min blogg.

"Medelklassäckel". Alla blev fundersamma på vem som skriver en sådan sak.
Det var inte jag som skrev det men jag tänker heller inte uttala mig om det var fel att skriva det...

Var är mina seglarsaker när jag behöver dom?.... Fem dagar på mig att antingen köpa nya eller åka och hämta dom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0