När ens bästa inte räcker till

Idag fixade jag det sista inför resan.
Nu är det bara att vänta alla dessa dagar innan jag åker.
Och tyvärr är det inte bara väntan. Utan det är en massa jobb innan.
Tusen prov. Jag skojar inte!
Tusen prov. Gissa om man mår dåligt.
Rädd för att misslyckas.
Trött på att misslyckas.
Det känns inte bra när man hela tiden får höra att det man har kämpat med inte räcker till.
Det duger plötsligt inte att göra sitt bästa...

Men man kommer ingen vart med att vara ledsen och tycka synd om sig själv för hur mycket man har.
Jag var tvungen att sätta mig med det och börja med det första idag.
Det gick riktigt bra kände jag. Synd bara att det är näst sista dagen och inte en vecka innan.
Så lite stress i morgon räknar jag med.

Men på torsdag börjar mitt nya liv. Då ska allt göras i tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0