Hyr in några bunnies


Där sjönk Park Lane.
Dom är utestället i Göteborg som beskriver sig själva som klubben som släpper in alla.
Folk i från olika statsdelar alltså.
Något jag inte uppskattar egentligen då jag helst hade sett folk i från lite bättre statsdelar.

Och faktiskt så brukar det vara ganska bra folk där.

Tills i fredags...

På bardisken står två bimbos i de kortaste vita kjolar jag någonsin har sett, maglinnen, höga stövlar, super mycket smink och kanin öron.

bild lånad av Nattstad.se

Dessa bimbos såg ut som några tjejer från gatan!

Jag frågade mig flera gånger hur Park Lane kan sjunka till den nivån att de bjuder in sådana.
Visst att det är deras policy, men sådana???

Det roligaste var kanske att killarna inte brydde sig om dom. Så vilken uppmärksamhet fick dom?
Vilken skön bild de ger av sig själva. Hoppas de är stolta.

Dagen efter pratade jag med några killkompisar om dessa kaniner.
Då berättar dom att dessa kaniner är INHYRDA!

Park Lane betalar alltså pengar för att ha dessa 'gatutjejer' / kaniner ska stå på bardisken.
Usch!
Nej vad har hänt med Park Lane?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0