Hemmakväll en fredag?

Det är fredagkväll och allting är lugnt.
En kväll hemma i tv soffan hör till ovanligheten och det beror bara på provet på lördagen.
Om det hade varit för en Idol edition så hade det varit roligare att stanna hemma.
Men det är lite skillnad på en karriär inom ett välbetalt arbete och en karriär som sångare som få personer når.
Dagen har varit perfekt med både afterwork i solen på ett uteställe och sedan lunch med samma gäng och sedan lite shopping.
Men det finns alltid någonting som måste göras. Som tynger ens samvete.
Men det är fredag kväll. Det är redan försent så jag sätter mig inte med det nu.
I stället tänker jag släcka ner här och gå och lägga mig så att jag inte missar provet i morgon.
Så köööööör vi på kvällen i stället!
Oavsätt resultat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0