Hej snygging


Vaknade upp i Göteborg idag. Kändes konstigt och jag saknar Stockholm.
Jag saknar de festerna jag var på. Jag saknar personerna.
Men om några veckor klarar jag av att hålla ut.
Dagen har gått ut på att jag har skrivit en uppsats med bara en massa politiksnack. Bara blåa åsikter som vi får se ifall de uppskattas i morgon.

Kollat på bilder från festerna också. Helt okej var dom.
Har funderat på allt som hände och igår när jag gick och la mig mådde jag hur bra som helst av att tänka på allt det, men idag så känner jag ingenting liksom. Sådana glada känslor lämnar jag kvar i Stockholm. Det är bara underbart just där, just då.
Här hemma handlar det om andra personer och andra krav på olika saker. Vilket är underbart.
Det är bra att vara i denna åldern då allt är så roligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0