Bra egenskaper

Marie Plosjö.
Hon verkar vara en väldigt ärlig människa. En snäll människa liksom. Hon har lämnat skitsnackandet bakom sig för flera år sedan vilket är ovanligt. I dagens samhälle verkar alla mer eller mindre mobba varandra. Om inte annat genom bloggar.
Det är skönt att se att hon bemöter elaka människor genom att ignorera dom.
Fler borde bli som henne med den egenskapen. Söt tjej den där Marie, men jag har inte riktigt forstått mig på hennes bilder hon tar. Vill man fortfarande framställa sig själv som ett objekt? Sötast är hon när hon bara ler vanligt på kort.


Jackie Ferm.
Det jag gillar med henne är att hon har en härlig självinsikt!
Det är inte många som har det, men denna tjejen har det.
Och det andra jag gillar med henne är att hon är så stark som människa. Verkar det som i alla fall. Hon står emot mycket, kan erkänna sina brister, kan öppet berätta om sitt liv och kan genomskåda alla möjliga personer.
Fler borde bli som henne med dom egenskaperna.
Däremot förstår jag mig inte på varför hon ställer upp i playboy och varför hon medverkade i Paradise Hotel.
Men man får väl skylla det på att hon är....ung?


Jag kände att jag var tvungen att skriva om dessa två tjejer för det är två tjejer som anses som "extrema" av vissa. Men bakom de utmanande kläderna, och enligt mig, lite sämre val i livet så ser jag två tjejer med bra personligheter. Starka egenskaper!
Jag vet inte hur många av er andra som ser dom men jag var tvungen att poängtera dom.
Eller så ville jag bara slippa undan pluggandet och tyckte att detta var tillräckligt intressant för att sysselsätta mig med....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0