20 år, men jag vet så mycket

2000 ord senare och jag är ännu inte färdig.
Provet står för dörren och jag är inte färdig?
Kan bero på att jag har lite annat att tänka på.
För i morgon lämnar jag Sverige för att åka till The Hills hemtrakter.

Ska bli jättekul och det kommer bara bli semester.

Ska bli skönt att komma ifrån vardagsproblemen också. Sådant som att en kompis har sårat en utan att tänka på det...



Jag tänkte även skriva en bok. Som man ska ta fram när man känner sig lite nere. Där ska jag rada några knep för att ta sig igenom t.ex en skillsmässa eller när självförtroendet bara inte är så bra.
Jag har själv varit ung. Nu är jag 20 år och sååååå mycket klokare. Jag har ingen utbildning inom detta ämne, men som sagt så tänker jag väldigt mycket och hade själv velat haft en sådan handbok när jag var liten. Lite som en fadder.
Det är väl klart att det är bäst att vända sig till någon i ens egna ålder utan utbildning som bara sitter och svamlar i en bok än en expert med åtminstone 20 år inom ämnet.
Fast jag har 20 år i livet ;)
Kommer bli jättebra det här!!
Ironi.... ni ser nog vad jag syftar på, men det är så sant det jag säger....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0