Naiva bloggare

Blev tvungen att kolla in de andra bloggarna nu eftersom att det var så längesedan sist.
Jag säger bara Hahaha. Dom är otroligt underhållande. Kanske inte på ett positivt sätt.


Blondinbella har fått ett mail från en läsare som  precis som mig påpekar att hon utger sig för att vara expert på självkänsla osv. Läsaren påpekar även att hon verkar tro att hon är en relationsexpert.
Varför skulle man fråga en 19 årig tjej om sådana saker?

Blondinbella försvarar sig genom att ge svar som egentligen inte har någonting med saken att göra. Hon verkar ha missuppfattat hela mailet fel för svaren är lite konstiga. Men till det där om relationsexpert försvarar Blondinbella sig genom att säga att hon aldrig har utgett sig för att vara det.
När jag senare går in på hennes blogg igen ser jag att hon har gjort ett nytt inlägg, om hur man får en lyckad relation med sin partner.

Inser inte tjejen det komiska? Hon gör precis det läsaren påpekar, utger sig för att vara en expert på relationer.


Sen till Kenza då som först skriver i ett inlägg att på vägen hem från krogen så brukar hon och hennes vänner cykla på cyklar de hittar ute.
Det första jag tänkte var: Men nej väx upp. Sådant är inte ens kul att flytta på andras cyklar. (För jag menar inte att dom snor cyklarna utan bara flyttar dom, alltså ställer dom någonstans när de har cyklat klart)

Idag har hon skrivit ett inlägg och försvarar sig med att hon inte är någon cykeltjuv som några av hennes läsare påstår. Hon uppmanar alla till att släppa loss och inte tänka på vad andra tänker. Men snälla, det där kallar inte jag att släppa loss.
Hoppas någon cyklar iväg på hennes cykel...


Och slutligen till Kissie som återigen försöker inbilla alla att hon är rik. Vad jämför hon med? Sina tidigare enkla förhållanden med 200 i månaden. Ja då förstår jag att hon ser sig som rik med 2000 i månaden.
Hon skulle i alla fall köpa en klocka för 1295 kronor. Hon funderade även på att köpa alla tre för att hon är så rik. Haha. Självklart gjorde hon inte det utan köpte två.
Nu menar hon alltså att det är mycket för en klocka. haha.

Dessie skriver då ett inlägg och menar att det är dyrt med 7000 för en klocka som hennes kosta.
Haha säger jag igen. Men de är naiva och lever i ett umgänge med fjortisar och då är det säkert mycket.


dessa bloggare är faktiskt underhållande och man skrattar åt dom, inte med dom :/
Men detta var bara småsaker jag tänkte på denna gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0