Hur har jag kunnat missa?

Fan, sista provet gick inte alls så bra som jag trodde. Men jag vet att mina svar måste ha varit i närheten.
Hallå jag är ju smart!
Hejdå advokat yrket?

Viktigt!!!!



Och nu till viktigare saker!
Hur har jag kunnat missa en sådan viktig sak?
Varför visste jag ingenting förrän det var försent?
Jag pratar självklart om Sam Anderssons blogg.
Har han hunnit skaffa en ny blogg som än en gång har blivit nedstängd?
Hur har detta undgått mig???

Det var fan jag som var en av hans första läsare på den gamla bloggen! Jag var en av dom som vistse vilka personerna var som det skrevs om! Jag är inte som alla andra retards som sitter och läser om folk de inte känner!

Så jag vänder mig nu till er som kanske hör om hans nya blogg (som jag hoppas att han skaffar)
Ni bara måste tipsa mig om hans nya blogg i så fall!

Och så vänder jag mig även till dig Sam, jag saknar den roande underhållningen.
Säg till när det finns en ny blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0