Avskyvärdaste tjejen jag någonsin har träffat

Jag måste berätta om en av de mest avskyvärda människorna jag någonsin har träffat.

Jag kommer inte att hänga ut  henne med namn och bild men jag känner att jag måste få skriva av mig.

Redan första gången jag någonsin träffade henne så fick jag dåliga vibbar.
Jag bara kände att någonting var fel. Men eftersom ingenting hade hänt som stödde dessa teorier så tänkte jag att jag får ge det en chans.

Nu vet jag att man alltid ska lita på magkänslan.

Hon är en sådan person som tror att hon vet mest. Hon är lite mer världsvan än alla oss andra tycker hon.
Och säger jag någonting så säger hon om det fast med sina ord bara för att få rätta.

Att hon sedan inte respekterar alla människor utan i princip endast två, sig själv och en annan tjej, märks varje gång man träffar henne.

Jag kan hålla på hur länge som helst och berätta om allt som är fel med henne, men jag tänker inte ägna henne den tiden. Hon är inte värd det. Jag kommer att behandla henne som luft från och med nu för jag mår inte bra av att vara i närheten av denna människa.

Jag är inte den som har svårt att gå ihop med människor. Jag har aldrig bråkat med någon (och då menar jag storbråk, diskussioner har alla hamnat i) och jag brukar tycka om alla mer eller mindre.
Men detta är verkligen första gången jag mår otroligt dåligt av en människa.

Och detta utvecklar sig snart till hat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0