Är det fredag idag?

Man vaknar varje dag och undrar om det är fredag.
Så är det när man pluggar. Man längtar till helgerna igen.

Efter att jag tog studenten så var man super nöjd med att kunna sova ut hela dagarna och vid ett tiden gå ner på stan och träffa kompisarna. Nu plötsligt får man prioritera det sist.

Eller rättare sagt man borde kanske prioritera det sist. Men det gör inte jag. Jag fortsätter göra sådant men längtar till helgerna då det är okej att göra sådant.

Men advokatyrket, här kommer jag!

I helgen blir det utgång som vanligt. Och jag borde läsa dessa 400 sidor som jag ännu inte har läst. Jag har läst en del men lååååångt ifrån alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0