Ett ex till en kille jag inte ville ha

Dagen gick ut på att i början umgås med tjejen som för ett år sedan trodde att jag snodde hennes föredetta kille.
Finn fem fel. För det första är det hennes föredetta.. Dom har alltså gjort slut.
Och för det andra skulle jag aldrig ta honom! Det var han som ville ha mig. Jag undvek honom.
Men det förstod ju inte hon. Det var väl lättare att hata mig.

Det roligaste är att hon inte kommer ihåg det. Hon mindes inte alls det, vilket resulterade i att hon var supertrevlig.
Däremot lyckades jag ta reda på en massa roliga saker om henne, som vilka hon gillar och hur det var mellan henne och hennes ex. Hon fick inte reda på någonting om mig :)

Det hon inte vet är att jag vet en massa annat om henne också. Tänk om allt det skulle komma ut.... Då skulle hon vara helt förstörd :) hehehehe....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0