Att vara (som) Alex Schulman

Skilnaden mellan mig och Alex Schulman, okej vänta lite. Nu låter det som att vi är väldigt lika och att den enda skillnaden är.. men så är det inte. Jag är en 19 årig tjej som bor i Göteborg, som om skilnaderna slutar där...
Vi skulle säkert kunna dra skilnaderna för dom är många...
Men i alla fall. Den olikheten jag har hittat mellan honom och mig är att om jag skulle få ett seriöst mail så skulle jag läsa det, fundera, ta åt mig det, och sen svara något djupt. Om Alex Schulman skulle få ett seriöst mail skulle han läsa det, fundera, sen skratta åt det och sedan lägga upp det på 1000apor och skriva något i stil med: Se på puckot!

Han känns som en sådan som inte tar saker jätteseriöst egentligen. Fast vem är jag att uttala mig? Jag känner honom inte, men han verkar vara så genom allt man läser på 1000apor.
Fast det är samtidigt därför man gillar honom. För att han alltid är oseriös.
Annars hade jag inte kunnat sitta och skrattat åt hans underbara humor! :)

Min kompis berättade förresten häromdagen att hon hade suttit på samma spårvagn som honom en gång.
Gissa om man blev imponerad.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0