Muf mail

Jag vet om att jag har lagt politiken lite bakom mig för stunden.
Jag hinner inte vara aktiv nu när det är så mycket i skolan.
Muf är nog inte stolta över mig snart ;)

Från att ha varit den som diskuterar politik med alla möjliga (och då var jag inte ens medlem ännu) till att aldrig ens tänka på politik.

Jag orkar inte ens läsa mailen som dom skickar till mig varje dag :(
Det skulle dom veta... De är säkert jätteintressanta mail, men om dom skriver ett jättejättelångt mail så blir det lätt att man inte hinner läsa dom varje dag.

Däremot tycker jag att de som inte kan politik inte ska uttala sig om det.
Kissie t.ex.
Sen när kan hon någonting om politik? Nej hon ska nog hålla sig till nyanser på foundations. Det är hon bra på. När det gäller politik gör hon bara bort sig och det provet gick inte alls så bra som hon tror...

Men jag ska försöka läsa gårdagens mail i alla fall så kanske jag har någon aning om vad som diskuteras just nu. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0