MTV har inga tittare

Första gången jag svängde över till MTV och såg att dom visade Tila Tequila tittade jag.
Jag blev fast i serien och såg varje avsnitt.
När sista programmet skulle komma så visade dom istället om hela säsongen innan man fick se finalprogrammet.
Eftersom att jag hade missat de första avsnitten blev jag glad att jag fick sett dom.
Sedan kom finalprogrammet.
Då började säsong två.
Inte lika kul men funkade ändå.
När den säsongen var slut så visade dom om säsongen igen.
Och sedan visade dom säsong ett igen.
Och sedan säsong två igen.
Och nu säsong ett igen.
Hallå vad är det här?
Kan inte MTV bara ge upp denna serie nu??
Alla har sett avsnitten nu! Det är säkert sjunde gången ni visar dom....
Har MTV några tittade över huvudtaget när Tila Tequila visas????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0