Min dag i detalj ;)

Dagen börjar halvsex.
Jag skulle sovit till kvart i sju men självklart lyckas jag vakna tidigare..
Jag vet inte varför..
Sen går jag till lektionen för att vara där i tio minuter innan vi ska iväg med klassen.
Självklart har läraren börjat lektionen tidigare så jag kommer försent.. Fast jag inte gjorde det egentligen.
Jag får ett övningsprov till provet som är på torsdag.
Nu när jag sitter här inser jag att jag inte vet om provet är på powerpoint också...
Hm...
Sen går jag ut och väntar på min kompis i en kvart. Utomhus. I 7 minus grader.
Sen är det studiebesök och jag och min kompis lyckas komma på sjunde plats. Av åtta!!!
Ni hör.. Ingen höjdardag.
Höjdpunkten var påvägen hem då jag möter en person som jag inte har sett på väldigt länge.
Så kommer jag hem och är på jättebra humör tack vare det.
Jag slår mig ner vid datorn och tittar på korten på oss två. Och sen förstörs dagen.
Projektarbetet dyker upp i minnet.  :(
Lyckan jag kände har plötsligt försvunnit... :(
En timme senare har jag ännu inte fått börjat med det :)
Haha jag är hopplös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0