töntar från barn till vuxna

Sådana som är töntar när de går i skolan förblir nog det tror jag...
Idag på lunchen satt det antagligen världens töntigaste tjejer vid bordet bredvid.
De var båda över 30 någonting och sådana där sjukt tråkiga personer.
De pratade tråkigt, det var klädda tråkigt, de var klippta tråkigt och de såg inte ens intresserade....
TÖNTAR tänkte jag. Och de var antaligen töntar redan i skolan.
Inte ett dugg sociala eller någonting...
Jag dör vad tråkiga dom var!!!....
Antaligen satt dom väl och dömde mig med... Men jag är i alla fall inte tråkig, klädd tråkigt, klippt tråkigt och jag ser garanterat intresserad ut.
Nej usch vad dom var jobbiga... Och sen sitter den ena och skryter om sin sexåring som redan var smart...
Grattis. Det var väl tur..... :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0