Mat mellan tänderna

Sista dagen att anmäla sig till universitetet efter gymnasiet.
Självklart lyckades jag skjuta upp allting till idag...
Och brevet som jag pratade om igår blev färdigskrivet på eftermiddagen.
Men bra blev det.
Så då var det bara dags att åka upp och lämna det men när jag kommer dit är det stängt.
Det är inte sant tänkte jag och kände på dörrarna igen.
Jag fick syn på en svart brevlåda men på den stod det GP så där kunde man säkert inte lämna sin ansökan.
Jag tog upp lappen med telefonnumret och ringde istället.
Receptionisten var jättetrevlig och sa att jag skulle ta en annan ingång.
Jag fick prata med receptionisten och visade brevet, betygen och ansökan.
Det gick bra.
Första intrycket är gjort. Och det gick jättebra.
Nöjd med mig själv tog jag spårvagnen hem igen och när jag kommer hem ser jag att jag har matmellan en av tänderna plötsligt.... Fan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0