Lika intressant som alla andra bloggares...

Nu kan man läsa i var och varannan blogg om hur kända dom är och att vi andra bara är avundsjuka och att det är tråkigt att vi inte kan glädjas åt dom osv...
Tror alla bloggare att det är så? Det verkar som att alla borde ha ett sånt inlägg som inte innehåller någon sanning.
Så jag skriver väl också ett sånt.

"Det är synd att ni läsare inte kan acceptera min blogg och att det går bra för den. Bara för att jag är en av sveriges kändaste bloggare behöver ni väl inte skriva att den är dålig och att jag är dryg. Ni känner inte mig så ni kan inte uttala er om det.
Jag tänker inte berätta hur mycket jag tjänar på min blogg men jag drar in mellan 50 000-100 000 per månad.
Kan ni inte bara uppskatta att det går bra för andra och sluta vara så avundsjuka?..."


Där har ni mitt. Lika intressant som alla andra bloggares...

Inte det minsta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0